Tinymom Merhaba hanımlar bebeklerinize kıyafet nerden alıyorsunuz ? Bi tek bana mı pahalı geliyo bebek kıyafetleri . Normal evde giymelik tulum 50 TL den aşağı değil
Zlm Tinymom evet bayağı pahalı ben lcw dan alıyorum indirimlerden almaya çalışıyorum genelde yazın falan almıştim çoğu kışlık şeyini
umay2111 Tinymom ebebek yada civilden alıyorum lcw güya uygun ama incecik Tuluma 100 etiket koymuşlar yuh dedim yanı uçmuşlar
Tortilla_ Tinymom 4 parça kıyafete 115 lira verdim 😩Oyyyu anam canım çok yanıyor oyyy oyyy oyyyy😩😩😩 kışlık 2 pijama 2 de takım bir de kardeşimin aldığı mont var :( Almam lazım ama fiyatlar uçmuş uçuyor uçacak..
Mhrfts2019 Ben e bebek ve lcw den alıyorum sürekli yıkandığı halde ne eskir ne de rengi atar . Zaten yen sezon en ucuz takım 70 TL
Tinymom Mhrfts2019 Lcw dan geçen mağazasına girdim orda da fiyatlar dediğim şekildeydi bebeğim 3 aylık hem kıyafet bulamıyorum olanlarda çok pahalı
Domino Tinymom yazın kışlık kisin yazlık almak lazım onu anladim. bir de cıvıl de baya indirim vardı bakin isterseniz
BBBuse Tinymom malesef fiyatlarda artış var, indirimleri takip etmeye çalışın 3 6 ay aliyorum ben de bulunuyor aslında 😊
Karamercimek Tinymom bende lcw dan ebebekten alıyorum genelde, 3-6 ay dediğiniz gibi lcwda fazla yok. O dönemlerde e bebek işimizi görüyordu ☺️
meyaski Tinymom büyük alın biraz zaten. 4 aylık kızima 9-12 ay aldım birkaç parça. Ama pahalı yani yeni sezon. Ucuza zor bulmak. Trendyolda koronun indirimleri vardi. 3 üst kıyafete 60-70 TL verdim.
Bsrkk Tinymom trendyol’un şimdiki kampanyasında civil’de baya indirim var. 15-20 tl’ye sweatshirt, 9.99 tl’ye zıbın vs aldım ben
Bsrkk BBBuse trendyol’un şimdiki kampanyasında civilde var 9.90’a zıbınlar aldım uzun kollu 👍🏼 Bir de şimdiden bahara alışveriş yapmaya çalışıyorum 😄 yeni senede daha da zamlanacak gibi her şey 😅
Tinymom Bsrkk birde şeye uyuz oluyorum şu influencer Lee indirimli diye paylaştığı herşeyin pahalı olmasına 😂
Bsrkk Tinymom ah onlara uygun gelen bizlere dağ gözüküyor haberleri yok 😄 onlar trendyol işbirliğiyle aylık tanımlanan kuponlarıyla alışveriş yaptığı için cepten çıkmıyor tabi 😆