Volmine ahaanda bunda korkuyodum 😂 bende oyleyim 2 3 hafta soguk alginligi diye dusundum ona yönelik ilaclar ictim geçmedi ama isime devam ettim sonra dr bronsti falan olur diye ciger film istedi sonra kan pcr derken kan ciger temiz ve negatif cikti pcr pozitif cikti evde kaldim hafif oksuruk var diye halada gecmedi oyle gezdim halde etrafımdaki herkesde negatif cikti cok sukur vicdan azbindan kurtuldum ama bende sakasina diodum ise baslamadan yine test vercem oksuruk tam gecmiyor diye yine pozitif cikarsa al basa isi diye 🤦🏼♀️ bencede yanlış cikiyor Suruntu testleri