Deliricem ya 21 önce eşim hasta oldu . Ama boğazları şişti dedi doktor ilaç verdi . 7 . Gün geçmeyince öksürük test yaptı . Pozitif çıktı ve tam 21 oldu toplamda test yaptı tekrar pozitif test sonucu. Hiç bir rahatsızlığımız yol hiç bir şeyimiz yok ne oğlumda ne bende ne eşimde o kadar sıkıldım ki . Testte yanlışlık olur mu ?