TiniminiKayra bence yürümesi açısından sıkıntı olabilir, rahat hareket edemez gibi geldi. Ve arabanız varsa eger araba koltugunda da rahat edemez asırı terliyorlar zaten araba koltugunda bi de astronot da baya sıcak oluyor giy cıkar yapsanız bile bu sefer terden üşütme ihtimali de var. Ben normal mont tercih ediyorum