TiniminiKayra Selam anneler ❤️ oğlum 12aylik hangi montu alsam daha iyi olur kullanim acisindan?Ankarada oturuyorum
bitanem123 TiniminiKayra astronotu çıkar giy çok zor olur bırde monttan daha sıcak tuttugu için çıkardıktan sonra üşüme ihtimalide var bence mont daha iyi
elifineylulu TiniminiKayra normal mont canım benim kızım geçen sene 6 aylıktı kışın o zaman bile normal mont kullandım çok rahat oluyor astronotla yürüyemez
Elisaoner38 Benim oğlum 2 aylık astronot mont alacağım 2 yaşına kadarda astronot almayı düşünüyorum annem kardeşime kullandı hem çok sıcak tutuyor hemde tulum gibi güzel yani hareket açısındanda
Bademmmmmm Elisaoner38 peki şimdi bu ayda astronot mont giyilir mi yoksa sıcak mi tutar yani içinde terler mı bilgim yok kusura bakmayın bide içinden ne giydirilir astronot montu giydirin ce
Caydanlik Ben oğlumda astronot mont kullandım çok memnunduk sıcacık tutuyor. Şimdi oğlumdan kardeşine kaldı bu senede o giyecek ins. Bizim ablamiz var hergun okula gidiyoruz. Sıcacık duruyor valla montun içinde. Hiç üşümüyor bacakları falan.
TiniminiKayra Caydanlik yururken skinti oluyomuydu..bide cok terletme fln oluyomu canim hangi marka onerirsin
Bademmmmmm Caydanlik benim ki de 5 aylik içinden ne giydiriyorsunuz o montu giydirince şuan için uygun değil henüz demi giymesi için
Caydanlik Henüz bu oğluma giydirmedim. Abisine giydirdigim zaman altına pijama üstüne ince uzun kollu giydiriyordum genelde.
Sennur2218 TiniminiKayra eğer yürüyorsa mont ve yağmur tulumu alın gerek görünce astronot gibi takım giydirirsiniz yoksa sadece mont giydirirsiniz. Yürümüyorsa da astronot tulum alın derim. Büyük kolaylık.
TiniminiKayra Sennur2218 henuz yurumuyo bnde heryerini sicak tutsun diye astronot mont dusundum ama emin degilim