Berna4161 canım bizimde aynıydı bir kere ben hiç emziremedim Aptamil başlangıçta kabizlik yaptı ama artık hep mamayla beslenecekse günde 3 çay kaşığı su vermen lazım öyle olunca kabız pek olmadı bizimki..şu an kabızlığı geçmesi için de bir çay kaşığı zeytinyağ içir geçer doktorum demişti Aptamil in tadını genelde bebekler çok seviyor ilk olarak Aptamille başladık sonra hip alayim dedim kızım içmedi sevmedi biberonun yarısı dolu içmek istemiyordu tekrar aptamile döndük memnunuz gelişimi de iyi