Kızlar oğlum 1 aylık oldu sayılır bir hafta öncesine kadar hem anne sütü hemde takviye olarak mama veriyordum. Rahatsızlandığım ve ilaç kullanmam gerektiği için emziremiyorum. Başta hipp mama almıştık sonrasında doymadığını farkettim ve aptamile geçiş sağladım. Emzirirken bir problem yoktu kakasınıda rahat yapıyordu. Ama şuan emziremediğim için yapamıyor. Sma bebelac falanda denedik ama yine aynı. Var mı önerisi olan? Şöyle yaparsan kakasını daha rahat yapar veya başka bilmediğim mama önerisi de olur ?