Bedsssss bildiğim kadarıyla sarılık için alınan başka. Bizde ilk doğduğunda bi aldılar sonra 4 günlükken sarılık için aldılar daha sonra birde sağlıkocağı aldı. Bunda kötü bişey yok topuk kanı önemli bişey bence sağlıkocağınızı arayıp detaylı bilgi alın