Eliffffffff semasel evet sağlık ocağı da olur. Kan verin. Onlar tüpleri hastaneye gönderiyorlar zaten
metehankaya Bende ilk 1 hafta zorlandım. Sonra hiç aramadım bile ameliyatın varlığını.. 1 aylıkken halıları sildim tık yoktu. Yürüyüş ve korse çooook önemli fark atıyor cidden. ❤️ 9 aydır hiçbir sıkıntısını çekmedim çok şükür ☺️
semaayris Ist2121 kesinlikle hijyene cok cok dikkat edin ve kmseyi almayin odaniza tabi ameliyathane de cok onemli ozelde yaptm yine bostu yani rabbim sizinkini ckk guzel gecirir insallahhh 🥰