semasel Merhaba, ben de hemen ayaklanmıştım ama bebeğime baktığım için mecburen. Hastanede uzun kaldık oğlumla, o dönem mecbur kalınca sanırım eve geçince de pek oralı olmadım sanırım. Oğlum 8 aylık ve ne kadar süre ağrıdı hatırlamıyorum 🧐 sadece aklımda ilk 15 gün dikişlerimin yangın yeri gibi olduğu var.