Hiperaktifanne ahh erkekler işte duyduklariyla yetinmeyip anlasalar keske 😂
Birde kafasindan alir soğugu hafif rüzgar varsa bile hemen sapkasini takarim ayak ve başa çok dikkat ediyorum..
Doğumdan önce cocuk doktoruyla görüşmüstum hastanenin söylediği tek şey şuydu çorap ve şapkasini unutma gerisi olmasada olur anne karnindan çikarir çikarmaz temizleyip çorap ve şapkasini taktilar..
Hastanede hep çorapla yatti oda isisini kendim ayarlayamadigim için..
Eve geldigimde gece oda sicakliğini 22 dereceye ayarlayip çoraplarida çikartip yatirdim ama uyanir uyanmaz o çorap ayakta 😌
Osman Hocam derki üşüsün ama terlemesin 🥰