CigdeminMevasi mommohter 14 aylık kızım hiç çorapla uyutmadım zararlı olduğunu düşünüyorum kan dolaşımı açısından
94z-20u mommohter evin sıcaklık derecesine göre ayarla canım yoksa çok sıcaklıyorlar ayağını kapatıcaz derken üstlerini açıyorlar sıcaklandıkları için
brnidldfn Çorapla yatmanın vücut için zararlı olduğunu okumuştum vücudumuzda biriken negatif enerjiyi atamiyormusuz çorapla
Ali23asaf mommohter rica ederim benim oğlum üstünü orturmuyor uyku tulumunu giydiriyorum ama ayakları soğuduğunda giydiriyorum arada
Dilaylaa mommohter Çorapla daha çok üşür ayakları :) çoraplar kan dolaşımını etkiler çünkü. Üçüncü kışa giriyoruz hiç çorap giydirmedim kışları odası 24 derece oluyor hiç üşümedi . Giydirmenize gerek yok
Fatmabkdmr Çorapsız yatırıyorum ben. Kan dolaşımı için. Hem şöyle düşünün ben çorapla yatamam rahatsız oluyorum. Ben öyle oluyorsam çocuğum da olur giydirmiyorum o yüzden
Fatmalaz mommohter benim bebeğim kansız elleri ayakları buz gibi oluyo patikli tulum giydirsem bile mutlaka çorap giydiririm zararlı olduğunu bilmiyordum acikcasi
Irmakkubra mommohter Aralık’ta doğdu 5. Ayına kadar yatırdım Haziran gibi gece yatarken yatırmamaya başladım halada gece yatarkrn çıkartıyorum biraz rahatlasın yavrum