Yagizkerem ona kalirsa bazi doktorlarda mama suyla hazirlaniyor verme diyor.ben mama vermeme ragmen doktorumuz su ver diyorsa ek gidada tabiki su verilmeli yemek yedigi esnada bile su istiyor yutkunamiyor.o sirada emzircekmisiniz yutamadiginda onu demek istedim.ek gıda yı yedikten sonra hemen emzirmeniz gerekli cnku o an susamis olucak.1yasinda verin diyen doktor cikicak diye korkuyorum.bencede verin keske doktorlar da net sekilde konussalar her biri farkli bir sey soyluyor ama 9.ayi da ilk kez sizden duydum sasirdim inanin 😳