Önceden hiç gaz problemi yaşamazdim sezaryen sonrası aşırı sırt bel ağrısı ve gaz problemi yaşar oldum her şey dokunmaya başladı rahatsız oluyorum geceleri uyurken bile hazımsızlık yapıyor. Narkozun etkisinden mi bilmiyorum sezaryen olmayı da istemedim de sancım yokken sancı verdiler stresten çocuğumun kalbi yavaşladı ve onlar yüzünden hastane fobim oluştu..