Merhaba benim haftada 2-3 kere olur 2 doğum yaptım sezeryan ama bununla alakalı olduğunu sanmıyorum şöyleki ilk oğluma hamile kaldım gaz sancıları çekmeye başladım ama öyle hafif değil acillerde serumlar yiyordum bayılıyordum ağrıdan göğüs arama bişey saplanıyor sırtıma vuruyordu git gel doktorlar doğum sancısı diye diye bizde bilemedik .en son acil doktoru anladı ilaç verdi ama neye fayda etti hiçbişeye Ben hala çekiyorıö ve hep aynı oluyor en son çareyi kusmakta buldum aklınızda olsun eğer gaz sancısı aşırı şiddetlenirse ya tuvalete çıkmaya çalışın yada istifra yani kusmak çözüm .eğer ilaçla geçen varsa banada ilaç ismi yazsın denemeye açığım çok zor bunu çeken bilir🙄🙆🏻♀️