Elisa1221 yorumlarınızı okudum. 4 kilo doğmuş ve 1. Ayda 400 gram almış. 600 gram alt sınırdır ve bunun altında alındığı zaman mama önerirler. Her bebeğin doğum kilosu farklı mesela biri yorumlarda arkadaşımın bebeği 3 aylık o kiloda demiş ama doğum kilosu farklıdır o zaman o normaldir mesela. İlk 3 ay bebeklerin en çok kilo aldığı aylardır genelde 1-1,5 kilo alınır alt sınır dediğim gibi 600 gramdır. Doktorunuz önererek yanlış bişey yapmamış. Kullanıp kullanmamak tabiki sizin tercihiniz. Sütünüzü arttımak için güzel bi tarifim var. 1 tatlı kaşığı rezene 1 tatlı kaşığı ısırgan otu 1 çay kaşığı kimyon. Kaynatıp demleyip için günde 3 kez yapın. İnanılmaz artıcak çok dua edersiniz🙏🏻 bide Bestlak süt damlası alın günde 3 kez meyve suyuna katın için buda çok güzel etkiliycektir🤗 Mama vermek zorunda kalsanız dahi hiç canınızı sıkmayın üzülücek bi durum değil yeterki sağlıklı olsun❤️