Elisa1221 aynı bemim durumum gibi, bebeğim 3500doğdu 3100 e düştü sıcaktı aşırı sıvı kaybı da oldu. İlk ay 600 gr aldı ki mama desteği ile çok üzüldüm herkes sütün az akmıyo mama ver derken artık bunalıma girdim. Süt arttıran her şeyi yedim içtim bana mısın demedi. Şimdi3 aylık millet umrumda değil çünkü sağlıklı . Sütümde emzirdikçe ve sağlıklı beslendikçe düzene girdi. Sütün hacmini arttıran besin yok. Ama kalitesini etkileyenler var. Sağlıklı yağ ve bol protein alımı sıvı alımı önemli uyku ve stress yapmamak . Gerisi bebeğinin memeyi talep etmesi. Sütün yağlı olursa kilo alımı iyi olur. O da kaliteli beslenme ile..