dontsleppyunhappy Seseff valla bende , ama yazılanları okuyunca umut ediyorum, hiç uyumaz dediğim bebeğim uyudu falan yazıyorlar. Ben zorlanirim diye korkuyorum ama bence uyutmaya uğraşmam da çok zor. Zaten zorlanıyorum.
deniz_s Seseff valla benim de ayni ekstra bi aglama var uyuturken cok agliyo cok ugrastiriyo eh son dalarken inleme gibi bir sey yapiyo uzunca ses cikariyo hic boyle bir sey yapmazdi covid gecirdik iki hafta once atesi cok cikti falan daha yarin yeni karantinadan cikicaz doktora goturucem ek gidaya da baslamadim nedne boyle bilmiyorum uyku yok agliyo surekli bir sikintisi yoksa da neden durmaz uyumaz bilmiyorum en son 4te uyaniyo daha da uyumuyo zaten canim yani yalniz degilsin inan
Humeyrakusum Seseff ben ki 6. Ayı dört gözle bekliyordum uykuları düzelecek diye 🙈🙈 4 aylık kızım ve gerçekten uykuya dalmakta acaip zorluk çekiyor hadi uyudu diyelim en fazla yarim saat sonra hop kalkiyo. Nedir bu isim sırr-ı ben anlamadım
deniz_s dontsleppyunhappy bu da ben hazir kucagmda yyumusken ben de bi yatiklasim uyim azicik diyorum tam dalicam uyaniyo daha kotu oluyorum ya
Sema05 Seseff beş aylık kızım doğdu doğalı sürekli ağlıyor huysuz gündüz uykusu iki hfta çok kötüyse üç dört gün iyi ama kalksın yine ağlıyor böyle susturmak için telef oluyorum akşama kdr kucagmda halen bağırıyor. Ve artık çok bunaldm kendimi çok çaresiz hissediyorum çok okuyorum evladima da ama artık bu çare ….
Gamze-S dontsleppyunhappy valla aynısı şimdi de çalışıyorum onu da yapamıyorum. Dün gece yine perişan etti beni mesela ağlayarak kalkmaya başladı 🤦🏼
dontsleppyunhappy Gamze-S ayy çok zor yaa, uykusuz uykusuz ise gitmek ne demek bilirim. Bende geçen hafta ayrıldım işimden. Allah yardımcın olsun.