Seseff İyi akşamlar kızlar kızım bugün tam 6 aylık ilk doğduğundan beri uykuya zor dalan uyuduğunda 15 dk içinde uyanan yanı kısacası uykuyu sevmeyen bir bebekti ve gün geçtikçe birde üstüne huysuzluk ağlama sinirlilik hali ekleniyor sen 6 aylıksın bune sinir yahu sanırım dişlerinde etkisi var ondanda extra huysuz yavrum diyeceğim o ki bebişleri böyle olupta düzelen oldumu ve ne zaman düzeldi 😵💫
Sari Seseff ahhh azönce bende böyle bir post açtım ama kimse görüp yazmadı 6ay 10 günlüğüz şu bi haftadır uykular haram gündüz hep üstümde sürekli huysuz biz bu kadar huysuz ve uykular bu kadar sık uyanma olmuyordu niye böyle bende sorguluyorum
Gamze-S Seseff bebekten bebeğe değişir belki ama düzelmiyor valla. Moralini bozmak istemem tabi ama 13. Aydan bildiriyorum hala uyumuyor 😃
dontsleppyunhappy Seseff uyumuyor uykusu sorunluusa uyumuyor gerçekten 😂 bizde 14 ayligiz hep aglak hep huysuz, ama ben alıştım. Şu 14 ay içinde 4 kere falan gece uyumustur ve ben artık alışkanlık hep kalkarım bakarım şimdi bu çocuk niye ağlamıyor diye 😂
Mavi5253 Seseff al bendende o kadar altı aylık en baştan beri uyutmak zulüm göğsümde uyur yatırırım uyanır sallarım uyur en fazla yarım saat sonra uyanır gece uykusuna yatırana kadar ömrümden ömür gidiyo en az 4-5 kere uyanıyo 🤦🏼♀️
Seseff Sari muhtemelen dişler kendini gösteriyor 😢 ama çok üzülüyorum etrafımda ki minnoş uslu bebekleri görünce bizim hep uykuyla problemimiz vardı şimdi daha fena inanılmaz tükenmiş hissediyorum maalesef
Seseff Gamze-S oyyyy varsın uyumasın zaten uyumamasına bende alıştım ama ağlıyor bide devamlı ne yapıcağımı bilmez oldum😂
Sari Seseff bi haftadır bende zombi gibi geziyorum çok zor biran önce atlatalım inşallah böyle giderse ben doktora götürmeliyim bi sorunu vardır da böyle yapıyodurlar bence
Seseff Sari evet götürmek gerekli ben götürdüm tabi bir sıkıntısı çıkmadı kan tahlillerinde vs ama yinede emin olmK gerek
dontsleppyunhappy Gamze-S ben bazen gündüz uyuyorum onunla ama bir saat uyuyorsa ben yarım saatte dalıyorum, o yarım saat beni perişan ediyor keşke hiç uyumasaydim diyorum , kurulu saati var bu çocuğun bulamadım nerde. Saati dolunca uyaniyor
Seseff Mavi5253 vallahi önceleri gece uykusu vardı birkere mama içer uyurdu şimdi oda gitti ben gece mamasını kesmeyi beklerken o gece uykusunu kesti😂
mervealco Seseff 15 buçuk aylığız hala uykudan nefret eden sürekli uyanan ve çok az uyuyan bir bebişim var, düzelmiyor😅 sanırım 3-4 yaşına kadar gider böyle 😑😑
Seseff mervealco inşallah düzelir ya sizin bebişte benim bebişte vallahi ev işi gücü yapamaz oldum yemek yapmayı unuttum😂
Ankakusu35 Seseff 6 aydan 11 aya kadar olan ataklar bebekleri çok etkiliyor malesef 11.ayda düzeldik biz sizin gibiydi kızım inanılmaz huysuz ve sinirli olurdu gece saat başı kalkardı
deniz_s dontsleppyunhappy bu da ben hazir kucagmda yyumusken ben de bi yatiklasim uyim azicik diyorum tam dalicam uyaniyo daha kotu oluyorum ya
Gamze-S dontsleppyunhappy valla aynısı şimdi de çalışıyorum onu da yapamıyorum. Dün gece yine perişan etti beni mesela ağlayarak kalkmaya başladı 🤦🏼
dontsleppyunhappy Seseff diş çıkarmalar başlayınca ardı ardına geliyor zaten. Neyse sabırlı olmaya çalış en azından önünü görüyorsun 😂 geleceği bilmek çok güzel. Neticede bebek bunlar. Ama ne yalan söyleyeyim uyku eğitimi alcam sanirim