Valla pes size de zayıf diyorlarsa biz napalim 4 aylık 5.5 kg oldu çocuğum sadece anne sütü alıyor. Bakalım bu ay gece hunduz demeden emdi kaç gr alcak biz yine zayıf zayıf soylemlerinii dinleyecez. 🥺🙄 Boşverin dinlemeyin kimseyi. Bir de sadece anne sütü alan bebeklerde en az 180 gün dolmalı diyorlar (6ay) ek gıda için. Bence bekleyin daha lütfen zaten bir ömür yemek yiyecek anne sütünü tek alsin bağışıklığı için vücudu için en iyisi o şu anda.🙃