Cagla1805 zayıf değil merak etme
Ben 4. Ayda başladım ama tadım yaoiyoruz sadece öğün olarak vermiyorum yani kilosuna bı etkisi yok en fazla 10 çay kaşığı vermisimdir doktora sordum baslayabilirsin dedi diğer erken ek gıda belirtilerini de gösteriyordu o yüzden başladım