Halenur42 seymapoyraz1 doktorumuz bize krem yazdı eczane onu karışım yapıp karıyor günde 4 defa sürüyorum ama tek sürmemde bile net fark oluyor
Halenur42 seymapoyraz1 ismini de bilmiyorum ki reçete verdi beyaz sıvı bir şey pudra gibi kalıyor elde ama etkili
Denizmom20 seymapoyraz1 benim kızımda da oldu derisi soyuldu hatta ben sudocrem den aldım bi hafta sürmedi geçirdi izi bile kalmadı çok iyi krem geçen de isilik gibi bişe oldu poposunda onu da iki günde geçirdi ondan kullanın bence her alt değişiminde sürün
gokmer seymapoyraz1 pişik olmayabilir. Sizin sütünüzden geçen pişik alerjisi olabilir. Aynı durum başımıza geldi çok uzun sürdü ve doktorum fito krem ve fucicord kremi karıştır sür dedi ve hemen söndü. Pişik kremi işe yaramıyosa alerjidir.
Japon seymapoyraz1 pişiğin çıktığı zamanlarda yeni başladığınız bi besin var mı? Çamaşır ilacını mı değiştirdiniz? Bezini? Kullanmaya başladığı ilaç takviye? Emiyorsa aynı şeyler sizin içinde geçerli.
Su1 seymapoyraz1 sudocrem 3 gün üstüste onu sürdüm pamukla siliyordum poposunu birde BİM’in bezini aldım pudralı olduğu için pişik yapmıyor hemen geçti kızım küvezde yatmıştı soyulmuştu domates gibi kırmızıydı geçince kendi bezine tekrar geçiş yaptım
Msbebek seymapoyraz1 evet var canım büyük marketlerde ebebekte flnde var. Nemlendirici olarak da bunu kullanıyorum çok iyi bir krem
Ah_neredeee_vah_neredeee seymapoyraz1 Canım sudocrem iyileşeştirmez ama o bir bariyer krem daha çok . Bence hametan alın ben hemşireyim yara bakımı çok yaptım biliyorum kremlerin içerik ve Etkilerini . Tabi yine de siz birsiniz
Mrv2l seymapoyraz1 deneyin söylediğim kremleri dua ediceksiniz bana bizim bu uygulamada tanıştığımız anneler grubumuz var hepsi aynı sıkıntıyı yaşadığında bana tesekkür ediyorlar😊
Gsyydbdjm seymapoyraz1 sarı kantaron yağı sür canım geec yatmadan önce sabaha birsey kalmıyor. Benim.kizimda hassas surekli olur böyle geçiyor.