nagis01 inan aynı şeyleri yaşamışız her ağladıgında etraftan sesler yükseldi ac bu cocuk mama ber evime gelem misafir bile sütünmü yetmiyor acaba diyordu akla neden ilk aclık gelıyorsa yenıdogan bir bebek bu gazı olabilir, Anne sevgisi isteyebilir, dünyaya alısmaya calısıyor olabilir meme cocugu olabilir ben bu seslerden cok agladım sonra mama aldım kulaklarımı tıkadım ve mama verdıgımdede bebeğm aglıyordu demek aclıktan değildi benim bebeğim meme bebişi acda tokta olsa memede duruyor ve kolik bir bebek doktora gidip bizzat duydum. Sonrada mamaya kendimi göğüslerimi dinlendirmek için ara sıra verıyorum cok nadiren evde duruyor ani durum olursa diye