Deletedmom090 bizde de kolik vardi relaktaz damla biogaia vs.hep kullandim hic azalmadi bile yunanistana gitmistim adini tam hatırlamıyorum hipercolic miydi buna benzer bi damla verdi beyaz krema kıvamında sadexe uyumadigi ve aşırı ragatsiz olursa ver dedi sadece bir hafta duzenli kullandim sonra asuri ağrı gaz olursa verdim cok şükür kurtuldum 😂🤣 kolik olmayan bebek yok galiba ya cok fena bişey ben gün saydim 3.aydan sonra gecexek sabret dedim 😂 geçti