Deletedmom090 yarım saatte bir uyanıyorsa her uyandığında emzirmeyin. Ben, onu hasta olduğum dönem, yaptım. 5-6saat uyuyan çocuğum saatte, yarım saatte uyanmaya başladı. Birde sakince davranın. Önce kendinize süre belirleyin. Mesela 2 saat sonra emzireceğim gibi. Birde her uyandığında doyumluk mu emiyor, yoksa 2 çekip uyuyor mu? Doyumluksa emsin ama azıcık çekip uyuyorsa sakinleşmek için memeyi kullanıyordur. O zaman çeşitli alternatifler sunmaya çalışın. Yanına uzanıp uyutmaya çalışabilirsiniz. Ben göğsüme yatırıp uyutuyorum öyle zamanlarda. Gece beslenmesini kesmedim ama bu şekilde uyku süreleri biraz daha uzadı.