Deletedmom090 yorumları okudukça garip oldum yanlis bi durum mu var diye, benim kizim 2 ayi doldurdugundan bu yana gece uyanmıyor, 10 11 gibi uyuyup 6 civari uyaniyor sadece. Arada emzirmek istesem de uyanmıyor ben de ac olsa uyanir diye birakiyorum cok zorlamiyorum. Simdi 2. Ayini doldurmak üzere. Acaba uyandirmam mi lazim? Doktora sormadim ama her yerde yenidogan haric uyandirmayin diye okuyorum