Vivalaarya Glbhrylmz Uygun fiyatlı buldukça kullandım çoğunu mor olanı en sevdiğim. Kahverengi olan hem kremi hem şampuanı iyi.(biotin&kolajen ve keratinli)
tugcsa Glbhrylmz dpyi denemeni tavsiye ederim yumyumuşacık saçların oluyor ,benim saçlarımda işlem var ayrıyetten 3 kez ara makas attırdım ,saçlarım yıpranır diye bu şampuanı kuaförüm önerdi çok memnun kaldım 😊
Vivalaarya Glbhrylmz Siz kullanmaya devam edin öyleyse şampuanlarınız iyi eğer doğum sonrası dökülmeyse zaten hiçbir şey işe yaramıyor sadece azaltıyor
Glbhrylmz tugcsa Benim saçlarım da da işlem var uçlar açıldıydı dipler kendi rengi. Senin dediğin şampuana da bakayım canım teşekkür ederim :) güle güle kullan sen de inşallah
Glbhrylmz Visnelivotka Gliss ben de yeşil gül sulu mu ne ondan kullanmıştım güzel şampuanları aslında. Benim dökülme olunca farklı şeyler arayisina girdim
Visnelivotka Glbhrylmz Bende de dökülme oldu doğumdan sonra ama araştırdım 3 6 ay kadar süren normal bir evreymiş. O yüzden dert etmedim 😁
Glbhrylmz Visnelivotka Nasıl şimdi benim saçlarım inceldi bayağı kuaförüm de fark etti gürdü yani neyse sağlık olsun
Deletedmom4440 Glbhrylmz beyaz canım coconut oil bunun kokusunu alırsan bir daha baskasini almazsın ésim bile sirf kokusu için kullanıyor
Glbhrylmz Visnelivotka benim gürleşmedi ama en azından dökülmüyordu dökülmesi gereken saçlar dokuluyormus sanırım ama doğum yapalı da oldu bayağı