tugceerva06 ben bimden almıştım kolsuz. Bacaklarını içinde oynatabiliyor. Evin içinde de öyle gezdiriyorum gündüz. Bu mevsim geçisinde o kadar iyi oldu ki iyi ki almışım dedim. Biz bir de kolları bacakları tam ayrı olanlardan alacağız. İçi elyaf bizim sıcacık tutuyor