Seydag11 hayatımda dis bile çektirmedim o yüzden acı seviyesini yA da ne yaşayacağımı tahmin edemiyorum biraz da paniğim 🙊
sedasyonla yapıldığını duymuştum.hafif uyusturuyorlarmis komutları yapıyormuşsunuz ama büyük tepkiler veremiyormussunuz.onu düşünüyorum suan