Deletedmom_36 Pandayavrusu28 dayanilmiycak gibiyse doktorunuzu arayin isterseniz☺️Agri kesiciyle geciyor mu?kanal tedaviniz tek seans ta bittimi yoksa doktorunuz 2 seans icin randevu verdimi?
Pandayavrusu28 Deletedmom_36 bı anda ağrı tutuyor çok kötü oluyorum hemende bırakıyor bırakana kadar çok acıyor Doktor ikincj seans için birşey demedi Aradım telefinuna ulaşamadım iki gündür ha aklıma siz geldiniz 🥰💐
Deletedmom_36 Pandayavrusu28 Dolgusunu yapip kapattiysa tek seansta bitirmistir☺️Doktorunuzla gorusmenizu tavsiye ederim agri olmamasi gerekir
Canimkizim34 Deletedmom_36 merhaba kusura bakmayın geçen implant ile ilgili post açmıştım sigara için sizi etiket yapmışlardı 😊 şuan 10 tane vida var ağzımda üst tarafın dikişleri alındı alt taraf dikişli hala ve ben sigara kullanıyorum 3 günde bir paket çok direndim ama 8. Gün dayanamadım ve içtim şuan 3 günde bir paket bitiyorum normalde günde bir paket bitiriyordum gün içinde 3 kere dişimi fircaliyorum ve ekstra olaraktan gargara kullanıyorum sizce sıkıntı olur mu 🥺 doktora bugün sordum yine kesinlikle yasak diyor başka birşey demiyor o kadar emek veriyorum birşey olursa olumsuz birşey diye çok korkuyorum.
Canimkizim34 Deletedmom_36 evet farkındayım ama elimde değil 🥺 çok dikkat ediyorum temizliğine ama işte yinede çok korkuyorum implant beni mahvetti böyle bir süreçten geçeceğimi bilseydim aslaaa yaptırmazdim pskolojim alt üst oldu bir ayda 😔
Sosyolog_ Pandayavrusu28 benim iki tane implantım var hiç korkmayın dikişleriniz de ağrınız da herşey geçiyor ilk gün iki ya da üç saatte bir buz koyun şişmemesi için sıvı beslenmeye dikkat edin Gargarayı hiç ihmal etmeyin dikişlerinizin enfeksiyon kapmasını gargara önleyecek başka aklınıza bir şey takılırsa sorun ☺️ Korkmayın ama ilk gün zor sonra rahatsınız ağrı kesici içebilirsiniz zaten ilk gün
Canimkizim34 Sosyolog_ merhaba benimde neredeyse tüm dişlerim çekildi vida takıldı dikişli şuan 😔 çok zorlanıyorum ekstra olarak sigarada içiyorum zararlı ama içiyorum sıvı tüketiyorum doymuyorum açım sürekli sıvı doyurmuyor büyük ihtimalle birde antibiyotik kullanıyorum günde 2 kere iki tane antibiyotik çok ağır geliyor. Dişler 4 ay sonra takılacak dört ayaa kadar nasıl dayanırım bilmiyorum 🥺 ana diş gibi sağlam mı implant birde estetik olarak nasıl duruyor ?
Canimkizim34 Deletedmom_36 hayır süreç pskolojimi bozdu hem dikişler hemde yemek yiyemiyorum doya doya sıvı şeyler de doyurmuyor agrimda oluyor birde en tiksinc olanı dikişli yerleri fırçaliyor olmam o kadar çok yoruyor ki bu süreç.
Deletedmom_36 Canimkizim34 Aslinda dikis 1 haftalik birsey 1 hafta sinra alinir alinmadimi? Bizim doktorumuzin hastalari hic sorun yasamiyordu isin ehli bir adamdi doktor ☺️
Sosyolog_ Canimkizim34 evet sağlam ama tabi ki dikkat etmek gerekiyor kabuklu şeyler yememeye dikkat ediyorum ben diğer dişlerle aynı oluyor gayet estetik o yüzden merak etmeyin kendi dişleriniz gibi orjinal duruyor biraz daha dayanın bende sigara kullanıyorum dikkat etmeniz gereken şey gargara ve antibiyotiklerinizi zamanında alın inşallah kısa zamanda toparlanırsınız 💖🙏🏻
Canimkizim34 Deletedmom_36 üst taraf 2 hafta dikişli kaldı dikişlerim alındığı gün alt dişler çekildi vida takıldı tekrar dikildi 10 gün sorma gel dikişler alınacak dendi. Kısaca üst ve alt taraf ayrı ayrı zmanalrda dikiş atıldığı için 3 haftadır dikiş var ağzımda 😔 keşke hem alt hem üst aynı anda cekilseydi ama onuda doktorum istemedi çok zorlanırsın dedi onu dinledim ama çok pişman oldum birde iğne yapıyorlar uyuşması için iğne en zoru gerçekten canım hiç tatlı değil ama çok zorlanıyorum 😔
Canimkizim34 Deletedmom_36 çok teşekkür ederim bu son sorum olsun o zaman 😊 diş takılacağı zaman hangi dişi tavsiye edersiniz isim olarak hem estetik olarak güzel Dursun istiyorum hemde sağlam olsun istiyorum özür dilerim sizide yoruyorum ama ❤️
Deletedmom_36 Canimkizim34 Zirkonyum daha estetiktir on bolgeyse eger takilicak bolge☺️ Ama arkalarda kalicaksa gulumserken gozukmeyecekse normal porselen tavsiye ederim ikisi ayni materyal fakat on bolgede zirkonyum daha estetik durdugu icin kullanilir☺️Digeriyle arasinda cok fiyat farki vardir
_Kayra_ İmplantı yaparken sadece uyusturucu iğne mi vuruluyor hanımlar ? Eger öyleyse kesme,vidalama aşamasında canınız çok yanıyor mu ?😵💫