Balbebek_Egemen ahhh keske bende ankarada olabilseydim oraliyim 1 yildir burdayim 😀
1erkek1kizannesi olurduk valla çocuklarımız birlikte ağlardı 😂😂
Balbebek_Egemen 😅😅