Aynı benim kızım da Aralık 3 yaş olacak, dediğiniz gibi her şeye ağlama gözünün yaşı hazır bekliyor, bugun kreşten aldım getiriyorum rüzgar var saçları yüzüne geliyormuş bozuluyormuş oturduk kaldırıma bir tur rüzgar saç bozuyor diye ağladı, oyun oynuyoruz bir iki yapıyor sıkılıyor oturamıyor bir darlanıyor böyle Uşak bi değişik oldu huzursuz huysuz, makas etkinliği istiyor yapıyorum veriyorum eline kağıt makas kesemiyorum diye başlıyor ağlamaya bu ağlamalar da en az yarım saat sürüyor, sıkıldıkça su istıyor su istedikçe çişi geliyor, son bir haftadır asla yemek yediremiyorum ağlaya ağlaya iki lokma sokabilirsem boğazına ne ala bugun misal sadece kek ve muz yedi yattı, gece sabaha kadar 3-4 kez kalkıyor su istiyor çişi geliyor beni sevdiğini söylemeye geliyor benimle yatmaya geliyor falan falan, zorlanıyoruz bugünlerde biz de pek anlaşamıyoruz benim kızla ne istediğini anlayamıyorum sürekli ama anne ama anne deyip duruyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️