Deletedmom115 zcn01 Jel kullanmadım çünkü yutma ihtimali yüksek olduğu için zararlı. Ara ara eline soğuk bir şeyle verdim çıktı şok şükür dişleri
Neslihankarabal zcn01 ben zeytinyagi ve karanfilli olan kürü yaptım. Cokta memnun kaldim. Instagramda bulabilirsin canim tarifi tavsiye ederim. Istedigin her an sürebilirsin. Gece de göğsünün ucuna surersen yine uyustirma etkisi oluyor uyumaya devam ediyor
zcn01 Neslihankarabal bana da cok mantikli geldi karanfil kuru, peki karanfil yagi mi koydunuz yoksa karanfilin kendisini mi?
Neslihankarabal zcn01 zeytinyağına karanfilin tomurcuğu varya uzeirndeki onu havanda dövüp ekliyor ve 1 gece dolapta bekletip süzüyorsunuz bu kdr😊
Derin77 Meteveberna 4.5 aylık ken dişmi çıkarttı 😱😱 Bnm kızımda 4+20 çok ama çok ağlamaya başlıyor ağzından hep su akıyor elini sürekli ısırıyor gibi bu kadar erken diş çıkartılabilirler mi ki 😱😨
DamlAyaz zcn01 tane karanfilleri havanla ezip zeytinyağında bekletip sürebilirsin. En bitkiseli ve etkilisi şimdilik bu bizde