selinyildiz Deletedmom_49 ben sleepy gece külodu lavanta yağlıdan kullandım çok memnundum tavsiye ederim
Deletedmom_49 selinyildiz ay demin verdim geldi sipariş takicam bu gece♥️ inşallah iyidir ya gece bezimiz olur ne güzel💞
Deletedmom5284 Deletedmom_49 ben 3-4 aylıkken primadan geçtim bu markaya şuan 13 buçuk aylık hem külot bezinden hem normal bezinden çok memnun kaldım
Labrinth Deletedmom_49 güzelse banada haber ver çünkü sleepy aldım bi paket çok pişman oldum çok ağır oluyor ve sızdırma çok yaptı molfixte hiç lastik izi olmadı diyemem normaldi yani aşırısı yok
Deletedmom_49 Labrinth berbat berbatttt bilmiyorum sana nasıl olur ama. Göbeğinden bacaklarından öyle bir iz yapmiski buda eşim gördüğü gibi çıkar dedi😭
Deletedmom_49 Deletedmom0099 aldım iki saat olmadı altındaydı ayyyyy çocuğumu bir sıkmış ki sağdan soldan sorma. Lanet ettim beze. Boşa gitti param. Bide içi dagiliyo😭
Annisss Deletedmom_49 kaç aylık bebeğiniz iyice aciyo musunuz acaba lastik kısmını prima dan daha iyisine denk gelmedim ya prima ya alisan diğerlerinde pişik olabiliyo bizim öle olmustu
Deletedmom_49 Annisss açıyorum elimle gerdiriyoeum ona rağmen kan gibi iz😭 sleepy denedim deminden o da her tarafından sıkmış
serebro Deletedmom_49 sleepy alma ne alırsan al, sleepy natural kadar sıkı bir bez yok, baby turco da fena değil ama ben cirtliya geçtim ne olursa olsun illa iz yapıyordu.
Kubrat Bende prima külot bez kullanıyorum iz yapıyor ama bence cok sıktığımdan değil göbek bölgesinde oluyor ama otururken de poposunda bez izi olabiliyor bence hasaas olduklarından birde bizde sleppy koku yaptı
Deletedmom_49 Kubrat bu sleepy de primada ikisi de aşırı sıkıyor anlamadım. Bide büyük yani altta torba gibi olmasına rağmen