Ben gece gündüz sleppy külot bez kullanıyorum.
kızıma 2 aylıkken yanlışlıkla yine almıştım ama bebişim küçük olduğu için giydirirken sıkıntı olmuştu. şimdi yaşına girmek üzere cırtlı bez sıkıntı, çünkü yerinde durmuyor cırtları kapatamıyorum, hemde sıkmıyor.
o yüzden yine külot beze geçtim tavsiye ederim .