momofa bebeğim 5 aylık olmak üzere. Ben hep şunu söylerim, iletişim arttıkça işler kolaylaşıyor ve bebek büyüdükçe iletişim yeteneği gelişiyor. Hiç bir dönem kolay değil ama gittikçe kolaylaştığı kesin. Bence burada bizim duruma hakim olmamız, tecrübelenmemiz, bağımızın güçlenmesi daha etkili. Her dönemin farklı zorlukları var. Ama bence en kötüsü lohusalık dönemiydi. Hiç bir dönem o dönem kadar kötü olamaz🤦♀️