momofa Hangi konuda zorlandığınızı bilmiyorum ama her bebek bir değildir. Benim oğlumun ilk 3 ay aşırı gazı vardı ve inanın sabah 7 de başlar gece 11 kadar ağlardı. Gazı bitti çok şükür rahatladım dedim 4.ay atağı başladı 1 ay sürdü. 5.ayda dişler başladı ☺️ Ama hiçbir zaman gazlı dönemi gibi sıkıntı yaşamadım. Şu an tek sıkıntımız insanları sevmiyor, eve biri gelsin kıyamet kopar, birinin evine gitsem kıyamet kopar. Dışarıyı seviyor ve yalnızlığı ee haliyle artık alıştık ne istediğini, ne istemediğini de bildiğim için daha rahatım