Yazannesi1 emelcihangir işte uslu evlat anaları isyanda biz gazlı bebek anaları olarak daha da isyandayız 🤣 hem gazı var hem atak 🤷🏻♀️💆🏻♀️
emelcihangir Yazannesi1 gaz sorununu bizde çektik ama şükür kısa sürdü o sorun bitti derken atak başladı arada ateşte yapıyor nasıl bişeyse lanet bu bitince diş gelir ahhh ahh çilemiz bitmez 🥲😅
Mete-35 emelcihangir dayanıyorum ayaktayım daha 🤣 35 gün nasıl atak oluyor benim bu atak isine kafam basmadı valla
emelcihangir Bilgemayse teşekkür ederim canım benim❤️ bende ona güldüm verdiğiniz örnekle birebir olmam komik geldi 😅
Yazannesi1 emelcihangir ataktan sonrada şiş başlıyormuş 🤣 biz artık ozaman hem gaz hem atak hem diş 🤣