Yazannesi1 bizde de durum aynı 😬 bugün tam 4 aylık oldu ama 1 haftadır huysuz, annem var şu an biraz rahatım ama gidince napıcam hiçbir fikrim yok. Asla da sakin kalamıyorum 😬😬 bugün son bir haftanın en şiddetli meme reddini yaşıyoruz, 2 ay önce aşırı ishal oldum sıvı kaybından hastalıktan sütüm inanılmaz azaldı. sütüm azaldıktan sonra sık sık emzirdim tam biraz olsun düzene girmişti derken şimdi hepten kesilir diye korkuyorum. Mama+ meme doğduğundan beri ama memeyi tamamen bırakır endişesinden kafayı yemek üzereyim. Aşırı gazlı bi bebekti huysuzluğuna alışkınım da emmemesi beni çok yıpratır😬 dua edelim bir an önce geçsin şu günler. Sütüm ne yaptıysam eskisi gibi olmadı fikriniz öneriniz varsa alabilirim 🙋🏻♀️🙈