Rabiamhmt anladığım kadarıyla alabalık yapacaksınız. Sıvıyağ,karabiber,yarım limon suyu, kekik, bir diş sarımsak karışımı içine ve dışına sürün. Yanmaz kağıt içine koyup kapatın her tarafını fırında 180 derece de kızarana kadar pişirin çok az koku oluyor. Ben patates ve soğan da koyuyorum yanına. 🤤