Rabiamhmt çupra mı levrek mi? Palamut mu?😂 ben çok severim ama asla temizleyemem ve çiğ balığa dokunamam. Neyse daha dün yaptım çupra eşim aşırı aşırı beğendi.
balıkları iyice yıka kenarlarına çizik at.
fırın kabına biraz zeytinyağı dök, halka halka soğan (2 adet) ve üzerine halka halka doğranmış patates diz. 1 çay bardağı zeytinyağı,1 tatlı kaşığı pulbiber,1 tatlı kaşığı tuz,1 çay kaşığı kekik,1 çay kaşığı karabiber,1 adet limonun suyu karıştırıp birazını patateslerin üzerine dök. 3 diş sarımsak doğra. Balıkları koy ve içine bi kaç parça sarımsak ve tereyağ koy. Sonra kalan sosu balıkların üzerine sür, çizik attığın yerlere de sarımsak parçalarını koy ve balıkların üzerine minik minik doğrayıp tereyağ koy. 250 derece fırında ortalama 40 dk pişir. Ben balığın bi tarafı pişince diğer tarafını çevirip biraz da o tarafını pişiriyorum. Yanına da tere, roka, yeşillikli bi salata yap offf🤤