Splash-Splash-Love benimde şuan bir oğlum varda . Sizde ikinci erkek gibi hissediyorum yazmışsınız . Şuan hamile değilim ama bende hep ikinci de erkek gibi hissediyorum . Sizin kız olmuş . Demekki dedim ilk çocuk cinsiyeti neyse anneler ikincide öyle olacak gibi hissediyor herhalde