Benım oglumda banyo yaparken aglıyordu ilk zamanlar. Nasıl yaptırdıgımızı bılmeden yarım yamalak yıkıyorduk. Sımdı banyoda cıglıklar atıyor sevıncınden ama bornozunu sardıgım anda aglıyor. Ben suyu cok sevdıgı ıcın agladıgını dusunuyorum cıkmak ıstemıyor. Ve üstünü giydirirkende halıyle üşüyor bence o yuzden