Kızlar,merhaba.oğlum 3 ay 8 günlük.yeni doğduğunda bir ara vardı banyoda ve sonrasında ağlama krizi.sonra geçti .şimdi yine başladı.öyle böyle değil ama kararıyor resmen ağlamaktan boğazı tahriş olup öksürmeye başlıyor.içim acıyor ,dayanamıyorum artık,bir de her gün yatmadan önce duş yapıyoruz.kabusa döndü artık. Kıyafetlerini giydiremiyorum resmen.yüzü kıpkırmızı çığlık çığlığa😞banyo yapmak istemiyorum o kadar yani😞her şeyi denedik, müzik açıyorum,lifini değiştirdik,süngerini değiştirdik ,havluya sarıp emzirince bi susuyor ama giydirmeye çalışınca gene feryat figan😢var mı bu durumu yaşayan çözümü olan😕😞eskiden güle oynaya yapardık banyoyu,şimdi daha küvetinde başlıyor suratı değişmeye.küvetinde o şekilde ağlamıyor ama bir şekilde oyalıyıruz.olay giydirmek için yatağa yatırınca başlıyor😞😞ay uzun oldu kusura bakmayın