Ecemceylan Burcu35 Doktor raporu var 1 yıllık ama eczaneden alırken sigortası olmadığı için 330 tl demişler
havana1 Ecemceylan Bende de 2-3 kutu olacaktı yollayabilirim.İğne sıkıntısını kendim yaşadım bi ara kara borsaya düşmüştü eczanelerde yoktu bütün hamileler iğne arıyordu.Özelden yazın müsait olunca yollayayım.
EmelMina Ecemceylan GSS de mi yok keşke onu yapsaydınız. Cüzi bi miktara devlet genel sağlık sigortası yapıyor işsizler için..bi araştırın
Ecemceylan Leventinannesii çok araştırdık alınmıyo maalesef sigortası olmadığı için böyle bi ücret çıkıyor eczaneden alırken
Minaisra Ecemceylan elimde yok ama 3-4 ay önce elimizde kalmıştı sağlık ocağına gttm verdım ihtyc sahıbı hasta varsa versinler dıye belkı sizin bulunduğunuz sağlık ocagınada böyle bırakanlar vardr sorun istersenız
Ecemceylan Minaisra evet bizde 1-2 aydır sağlık ocaklarına verilenlerden kullanıyoduk şimdi ondan da 1 kutu kaldı.
Seyda65 Bende 4000lik bir kutu var raporlu zaten eczane verirse iki kutj daha alabilirim nerde oturuyosunuz
Ecemceylan Seyda65 Profilinize girip özel tartışmalarım bölümüne bakabilirsiniz ya da bildirimlerinizden bakabilirsiniz