Bedsssss Benim ilk gunlerim hastanede geçtiği için hemşireler pansuman yaptı sonra çıktım yıkanabilirsin ama ıslak bırakma dediler girdim çıktım güzelce kuruladim sıkıntı çıkmadı çok şükür. Siz yinede korkuyorsanız eczanelerde bant var su deymemesi için onlardan alabilirsiniz