Kizlar yedi gün önce sezaryan doğum yaptım doktorum sezaryan olan yerine evde pansuman yap ve su değdirme bir hafta dedi
Bende riske girmemek için şu değer düşüncesi ile duşa girmiyorum. Saçımı yikiyorm vücudumu sliyorum falan ama artk koktum yani şöyle bir rahatlim de istiyorum. Sizler girdinz mi naptnz doktorum duşa gir safece su degirme dedi illa değer ne kadar bsey sarıp etsemde diye endişeleniyorum. Ya da bir hafta sonrası bile girmesemm as dha beklesem mi yaraya zararı olur mu diyorum