EfeTusemElif Benim oğlumda 2 aylık anne sütü alıyor fakat çok kusuyor sürekli bizde üst değiştiriyoruz kendi üstümde dahil.
Doktor bize sütümün fazla geldiğini mide kapakcıklarıda gelişmediği için kustuğunu söyledi.Mama yı biraz az verin daha sonra onu hazmettikten sonra bir daha verirsiniz.