Birbebek34 Alparslanbebek_1 sut parasi baba sigortaya gidince hesap numarası alip babanın hesabina yatırıyorlar ( kac gun icinde yatırıyorlar) doğum parası da sigortadan bi form vermişlerdi onu doldurup pttden sosyal hizmetler il müdürlüğüne gönderdim 1 ay icinde yatırdılar Sda16 Aysenur01111- Saziyersin
Kbragzlgn Merhaba bnde iki ay once basvurdum normalde kart bilgilerimi kaydettim e devlete hesabıma yatar diye bekliyrdum. Burda ptt ye yatıyor diye görünce e devletten baktım son odeme tarıhı 19/08 yazıyor. Yani parayı alamazmıyım artık