cutemommy oğlum bir yaşındayken oldu. Yani bir ay önce. Asla içmek istemedi birdenbire. Çok ağladı. Azda olsa zorla içirmeye çalıştım. Ağladı sürekli yine. Sadece mama doğduğundan beri bu arada. Ek gıdalarla idare ettim bir hafta. Ama hiç bırakmadım mamayı unutmasın diye. Sonra az a içmeye başladı. Şimdi azda olsa içiyor